[O2] odpala i po paru sekundach gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • migral
    Classic
    • 2010
    • 16

    [O2] odpala i po paru sekundach gaśnie

    MrOczny jak pisałem wyżej właśnie ten spray Dupli/Motip ma tą przewagę nad hammeritem że na opakowaniu jest napisane aby nałożyć 2-3 cienkie warstwy co 2 min!!! a nastepnie odczekać 1h i wygrzać w temp 160 stopni. Malujac bębny zajęło to właśnie 1,5h ponieważ zdjęte bębny po godz schniecia wrzuciłem na 3 zdrowaśki ) do piekarnika nagrzanego właśnie do 160 stopni. Zaciski można już delitatnie po godzinie ewentualnie dwóch składać i parę hamowań aby je wygrzać. Ten spray jest dostepny w Castoramie za 27pln. odporność 690 stopni, do piecyków i grili ogrodowych. Jedyny minus to dostępne kolory srebrny i czarny...(chyba że gdzieś są inne kolory)
  • simlook
    Classic
    • 2008
    • 14

    #2
    [O2] odpala i po paru sekundach gaśnie

    witam
    w końcu złożyłem prawie w całości swoją Octavke 1,9 TDi BXE 07', kupiłem ją uderzoną z elektryki miała tylko zmasakrowaną skrzynkę bezpieczników(ale to przez nieudolnych strażaków którzy nie wiedzą do czego służą nożyce),skrzynkę z wiązką kupiłem i jest w całości przełożona wszystkie przewody się odliczyły co do jednego(przewody były lutowane przed grodzią jeszcze w komorze silnika). Miała jeszcze odkruszony kawałek chłodnicy olejowej, ją też przełożyłem.Silniki gdy auto szło do blacharza i lakiernika był wyciągnięty i wszystko było rozłączone ale już jest wszystko poskładane. I przychodzi moment odpalenia, odpalony i po paru sekundach gaśnie tak jakby go rozłączał komputer, na MFD po odpaleniu i zgaszeniu wyświetla się komunikat że nie ma ciśnienia oleju w silniku sprawdzałem ciśnienie i czujnik, i ciśnienie i czujnik są sprawne sprawdzałem kabel z czujnika do punktu łączenia i jest przejście a dalej już wiązka nie była ruszana), na vag-comie 704.1 wywala błąd 005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller .
    to jest cały log z vag-coma http://beta.wyslijto.pl/files/pre_download/7wkbx5s0xs

    Za wszelkie sugestie i pomoc serdecznie bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • loru
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4286
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      http://vwforum.vwforum.ro/index.php?...c=14353&st=160 może pomoże
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz

      • simlook
        Classic
        • 2008
        • 14

        #4
        po tłumaczeniu google nic tam nie widzę. Chodziło może ci o jakiś konkretny post?

        Komentarz

        • Romekm76
          Rider
          • 2008
          • 392
          • Opel

          #5
          masz uszkodzony czujnik w drzwiach kierowcy adres 42 do odpalania niema nic wspólnego a sprawdz "czytaj" przetlumacz adres 44
          Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.LBL
          Part No: 1K1 909 144 M
          Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901

          1 Fault Found:
          00778 - Steering Angle Sensor (G85)
          000 - -
          blad czujnika (G85) lub cos w tym stylu, fachowcy na forum powinni cos wiedziec co to jest ,a co do twojego opisanego bledu (005697) moge sie mylic ,ale oznaczenie po angielsku A/C oznacza klimatyzacje pomóc nie pomoglem napewno ,ale moze troche podpowiedziałem :?
          Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
          Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
          A mówiła mama -
          "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
          http://campaign.scania.com/v8/

          Komentarz

          • simlook
            Classic
            • 2008
            • 14

            #6
            w drzwiach kierowcy nie miałem podłączonych lampek z tapicerki przed robieniem loga.
            heh A/C to może być również prąd przemienny chociaż to nie ma nic do tematu,
            a nawet jakby, to co by to robiło w silniku jak jest oddzielny sterownik Climatronica
            Adres 44: czujnik kąta skrętu błąd ma podobno zniknąć przy pierwszej jeździe.
            Silnik po odpaleniu normalnie wchodzi na jak dobrze pamiętam 950 lub 1000 obrotów tak działa przez ok.10s(jak pierwsze uruchomienie na zimnym to dużej. Im krótszą przerwa ma tym krócej chodzi). i gaśnie, a jak dodam wcześniej gazu to sam się zdusza i wtedy gaśnie.

            [ Dodano: Nie 09 Lis, 08 20:17 ]
            mały kroczek do przodu
            po rozpięciu rury co wchodzi w klapę gaszenia auto już nie gaśnie ale nie ma mocy i kopci, jak się auto rozgrzało to spiołem rurę silnik nie gasł na wolnych obrotach działa dobrze ale nie wchodzi na wysokie obroty i też nie ma mocy, po wystygnięciu i gdy rura była spięta silnik odpalała i po chwili gaśnie
            Gdy rura była rozpięta powietrze było zasysane przez tą klapę gaszenia, a gdy spiołem rurę z klapą to wtedy wszystko szło przez filtr powietrza. Mi to wygląda na Przepływomierz co wy na to?

            Komentarz

            • pantol
              Elegance
              • 2004
              • 754

              #7
              Wygląda na to, jakby nie dostawał powietrza.
              Może wlot powietrza masz zapchany, albo coś w okolicach filtra powietrza/sam filtr.
              Zeby sprawdzic przepływkę możesz ją odpiąć, silnik powinien normalnie pracowac, tylko bedzie troche słabszy.
              Jarek "Vinci"

              Komentarz

              • simlook
                Classic
                • 2008
                • 14

                #8
                tak nawiasem czy można zmienić język na PL w mfa i czy w powyższym logu widzi ktoś CRASH Date?

                Czy mógłby ktoś pomóc mi rozszyfrować następujące błędy i powiedzieć co może być ich przyczyną?
                co je usunę to po paru minutach jazdy się tworzą od nowa.
                Auto nie ma pełnej mocy i przy 100km/h tak jakby odcinał go komputer że więcej nie idzie, być może przez te błędy.

                000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
                P0234 - 000 - -
                Freeze Frame:
                Fault Status: 01110000
                Fault Priority: 0
                Fault Frequency: 1
                Mileage: 3124 km
                Time Indication: 0
                Date: 2000.00.00
                Time: 19:46:02

                Freeze Frame:
                RPM: 2961 /min
                Speed: 74.0 km/h
                Load: 75.7 %
                Voltage: 14.52 V
                Bin. Bits: 00001000
                Absolute Pres.: 1927.8 mbar
                Absolute Pres.: 2570.4 mbar

                001025 - EGR System: Insufficient Flow
                P0401 - 000 - -
                Freeze Frame:
                Fault Status: 01110000
                Fault Priority: 0
                Fault Frequency: 1
                Mileage: 3147 km
                Time Indication: 0
                Date: 2000.00.00
                Time: 20:29:11

                Freeze Frame:
                RPM: 1638 /min
                Speed: 13.0 km/h
                Load: 23.1 %
                Duty Cycle: 14.6 %
                Duty Cycle: 100.2 %
                Mass Air / Rev.: 260.0 mg/str
                Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str

                Wielkie dzięki za rzucenie doświadczonym okiem na powyższe błędy

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  No bo przeladowanie jest jak widac. Pewnie turbina sie przycina, trzeba diagnozowac na drodze.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • simlook
                    Classic
                    • 2008
                    • 14

                    #10
                    problem rozwiązany przyczyną był zapchany przewód idący z filtra powietrza do zaworu magnetycznego

                    Komentarz

                    • pantol
                      Elegance
                      • 2004
                      • 754

                      #11
                      Zamieszczone przez simlook
                      problem rozwiązany przyczyną był zapchany przewód idący z filtra powietrza do zaworu magnetycznego
                      czyli byłem blisko / miałem racje :szeroki_usmiech
                      "Wygląda na to, jakby nie dostawał powietrza.
                      Może wlot powietrza masz zapchany, albo coś w okolicach filtra powietrza/sam filtr. "
                      Jarek "Vinci"

                      Komentarz

                      Pracuję...